Vertrek uit mijn homeland (Athene) <3 - Reisverslagen van Theseus je Mama/Papa - WaarBenJij.nu Vertrek uit mijn homeland (Athene) <3 - Reisverslagen van Theseus je Mama/Papa - WaarBenJij.nu
Vertrek uit mijn homeland (Athene) <3

Ergens in het skere,platbezuinigde Griekenland.

Ik ga vandaag naar de groenten boer om een paar planken te stelen maar de groenten boer werd boos:). Daarna kom ik thuis en komt mijn vader naar mij om iets belangrijkst te vertellen over mijn reis. Zeg tegen je ontvoerde kleine kinderen:" Als ik leven terug kom dat ze je vaders witte onderbroek met een bruine vlek moeten hijsen ,als ik dood ben hijs je je moeders zwarte ,skere onderbroek op. Na deze preek vertrek ik met mijn 3 ontvoerde kinderen op mijn skere vlot met mijn zwarte onderbroek van mijn moeder.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2016

Reis naar Kreta met mijn kinderen
Theseus

Ik versloeg de minosaurus met mijn blote handen.

Actief sinds 22 Jan. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1136

Voorgaande reizen:

22 Januari 2016 - 23 Januari 2016

Vertrek uit mijn homeland (Athene) <3

Landen bezocht: